Χορέβας Κωνσταντίνος

Λογοθεραπευτής- Επιστημονικός υπεύθυνος κέντρου

Ο Χορέβας Κωνσταντίνος γεννήθηκε στα Ιωάννινα το 1986. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Λογοθεραπείας  της Ανωτάτης Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας & Πρόνοιας, του ΤΕΙ  ΗΠΕΙΡΟΥ. Από το 2009 έως και το 2013 εργάστηκε σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών  στην  Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Παράλληλα αναλάμβανε την παράλληλη στήριξη παιδιών σε δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.  Καθ’ όλη  αυτή τη διάρκεια, αξιολόγησε και αντιμετώπισε με επιτυχία περιστατικά όλων των διαταραχών ομιλίας, λόγου,  σίτισης και κατάποσης.

Το 2013 άνοιξε το κέντρο Λογοθεραπείας «Λόγου Μάθηση» στη Μυτιλήνη με στόχο την παροχή υπηρεσιών της Λογοθεραπείας σε παιδιά και ενήλικες. Τον Σεπτέμβριο του 2015 άνοιξε το νέο γραφείο του στην Καλλονή για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων του λεκανοπεδίου και των γύρω περιοχών.

Από τον Ιανουάριο του 2016 αποτελεί μέλος της επιστημονικής ομάδας Αυτισμού του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ).

Η επιμόρφωση του περιλαμβάνει πολλά σεμινάρια και ημερίδες. Κάποια από αυτά είναι:

  • Νευροεξελικτική Αγωγή NDT (Μέθοδος  BOBATH)
  • Sensory Integration  S.I (Αισθητηριακή ολοκλήρωση)
  • Intensive interaction (Εντατική αλληλεπίδραση)
  • Teacch (Θεραπεία και Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας)
  • Pecs (Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων)
  • Makaton
  • More-Στόμα: Επίδραση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Στάση του Σώματος
  • Feeding therapy
  • Παιδική δυσφαγία
  • Διαταραχή  Eπικοινωνίας Eνηλίκων
  • Integrated Voice therapy (Μέθοδος Φωνοθεραπείας)
  • Δ.Α.Φ. και Παιχνίδι
  • «Όραση και Μάθηση»
  • «Όραση και Αυτισμός»
  • «Όραση και Εγκεφαλική παράλυση»
  • «Αξιολόγηση & Θεραπευτική παρέμβαση σε παιδιά σχολικής ηλικίας που τραυλίζουν»
  • «Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD)»
  • «Δυσφαγία Παιδιών & Ενηλίκων - Αξιολόγηση και Τεχνικές Παρέμβασης »
  • « Κρανιακά Νεύρα και Δυσαρθρίες»
  • « Επιτελικές Δεξιότητες»
  • « Θεραπεία Τροποποίησης Τραυλισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας – MiniKIDS»
  • « Νευρομυϊκή Ηλεκτρική Διέγερση & Επιφανειακό Ηλεκτρομυογράφημα: Δυσφαγία & Νευρογενείς Διαταραχές, NMES »
  •  Προσέγγιση «Σίτιση-SOS» Βασική Εκπαίδευση
  •  « Παιδική απραξία της Ομιλίας »
  •  « Listen n Tell » Βιωματικό εργαστήριο αφήγησης ιστοριών